Готуємося до школи




Любі хлопчики і дівчатка та ваші любі батьки, вітаю ВАС!
Знову розпочинається новий тиждень і на вас чекають цікаві завдання.
На цьому тижні ми  подружимося з метеликом, вивчимо про нього віршик, прослухаємо казочку і спробуємо  чарівного метелика намалювати.
Заняття 6  (29.11-05.12)
Вправа 1 "Уроки тітоньки Сови"
Зараз, мої маленькі дошколярики, ви переглянете казочку і спробуєте дати відповідь на птання.
Бо я знаю, що всі дітки дуже люблять слухати казки, які вчать бути добрими і дуже розумними та вихованими!

- Про кого розповідається у цій казочці?
-Яких головних героїв ви зустріли?
-Хто, на вашу думку, був наймудрішим?
-А чи можна насміхатися з інших?
-А щоб ви сказали таким тваринкам?
А зараз візьмемо "звуковий" пенал і викладемо звукову схемку до слова    МЕТЕЛИК
- Скільки звуків у цьому слові?
-А скільки голосних і приголосних?
-А цікаво, а скільки складів, зможете порахувати?
Умнички, ви чудово справляєтеся!!!
                                                
                                             Вправа 2
        Вчимо напам'ять, а наші батьки вам допоможуть!
Пам'ятаймо, чим більше ми вчимо, тим краща наша пам'ять!

                                 Летюча квітка. Надія Кир’ян                  

                                            Метелик на стеблинку сів —
                                            І вже незрозуміло:
                                            Чи то метелик там сидить,
                                            Чи, може, квітка біла.
                                            Бо крильця — білі пелюстки,
                                            А в квітки — білі крила.
                                            Зацвів метелик у траві,
                                            А квітка полетіла.

           -Цікаво, а яка квітка полетіла? -А чи можуть квіти літати?

Діти, а скільки крилець у метелика? А якщо ви побачите двох метеликів, то скільки крилець буде у них разом? А коли більше крилець, у одного метелика чи у двох?

                                      А зараз "Весела перерва"

         

                                        Вправа 3

Графічний диктант (сонечка, порахуйте клітинки і накресліть....кого?


Ви чудово попрацювали, дякую вам і вашим чудовим батькам, бо ми всі-   КОМАНДА!
Якщо є зошит "Дошколярик", С.6-7


До нової зустрічі!!!












   Вітаю вас, мої маленькі сонечка, і вас, любі батьки!
                        Любі дітки, сьогодні ви зможете подружитися з веселим Півником, пригадаєте свій режим дня (О котрій ви встаєте, чи не забуваєте чистити свої зубенятка, а чи робите ви ранкову зарядку......?), вивчите красивий віршик "Про Півника" і виконаєте маленький графічний диктант, а ще подивитесь відео-казочку.

                                    Заняття 5 (з 22.11 - 28.11)
                                                 Вправа 1
                               "Подружимося з Півником"
       (Розвиваймо свою пам'ять і мовлення, давайте вивчимо віршик напам'ять разом із мамою чи татом)
  
Є в бабусі гарний півник,
Голосочок має срібний,
Прокидається він рано,
Кукурікає старанно.
Ку-ку-рі-ку!  Встаньте, люди!
День сьогодні гарний буде!
Півник із курми гуляє,
Від біди оберігає.
Він розшукує жучків,
Тягне з нірки черв'ячків,
Віддає малим курчаткам,
Бо в родині він за татка.

(Сонечка, спочатку вам батьки виразно прочитають цей віршик, а ви його уважно послухаєте, а потім розкажете , про що в цьому віршику розповідається) 
-У кого жив Півник?
-Який мав голосочок?
-Коли Півник прокидався?
-Як він будив людей?
-Чим Півник займався і кого годував?
-Яким Півник був татом?
(НЕ забудемо зробити звуковий аналіз слова ПІВНИК, пригадаємо, кількість голосних і кількість приголосних, а цікаво, а скільки складів у цьому слові?)
Умнички, ви справляєтеся чудово!

Вправа 2
"Рахуємо разом"
Але спочатку переглянемо відео, а потім разом з героями почнемо рахувати та порівнювати, чого більше, а чого менше?
  

Мабуть трішечки стомилися, запрошую вас на веселу руханку-перерву 

                                              Вправа 3
 А зараз з новими силами поспішаємо до графічного диктанту.
Спробуйте накреслити маленького графічного півника, рахуючи клітинки, але будьте уважні, пам'ятайте, куди вести треба чи вправо, чи вліво, а для початку пригадайте: ліва рука, яка тримає зошит або аркуш паперу, права рука -пише. Отже, рухаємося строго по клітинках, то вліво, то вправо. Можна півника ще й розфарбувати. Отже, до роботи!

Якщо у ВАС є зошит  "Для дошколярика", то наша робоча сторіночка С.5 -6 (розфарбувати, прописати олівчиком цифри 2 і 3, потівняти, яке число більше і на скільки, побудувати сходинки і трикутнички. І пам'ятайте, рахуємо ми числа, а записуємо ці числа цифрами, бо цифра-це звичайний знак.

      Я дуже рада була зустрітися з ВАМИ, мої маленькі "чомусики". Чекатиму на нову зустріч через тиждень.
                       
                           Наша класна кімната











     Всім маленьким дошколярикам і вашим любим батькам, мої вітання!  Любі сонечка, сьогодні ви подружитесь з маленьким равликом і рибкою, дізнаєтеся більше про них, разом з ними порахуєте до 10, порівняєте кількість предметів, подивитеся казочку, ну і звичайно, вивчите віршик про цих чудових тваринок, хоча і належать вони до різних видів( молюсків і риб).
                              Заняття 4 (з 15.11 - 21.11 )
                                            Вправа 1
                         " Давай порахуємо разом"
      
*Переглянувши відео, порівняйте, а кого більше..?
 5 равликів, чи 5 рибок; 7 сонечок чи 9 равликів; 8 дівчаток чи 8 хлопчиків; а якщо від 7 та відняти 1, то скільки отримаємо?; а скільки вушок у 2-х зайчиків, а у 3-х зайчиків; а у кого більше і на скільки? А якщо до 3-х сонечок та додати ще стільки, то скільки їх стане? Маленький равлик за 1 хвилинку може проповзти 7 см, а якщо двоє равликів будуть змагатися і другий проповзе на 2 см більше, то це буде ........ см? А як ви думаєте, малята, а чи змогли б позмагатися рибка і равлик?.......       (подумайте)
                      *Умнички, справились чудово!*
                                       
                                         Вправа 2
                        "Ліпимо своїми руками"
 Приготуйте пластилін і спробуйте виліпити маленьку рибку, а допоможе тобі відео-підказка.
                     Ну що, готові, тоді почали......
     
  А зараз перепочинемо і разом заспіваємо про веселого равлика і його друзів.
     
                                           Вправа 3
                           "Розвиваймо свою пам'ять!"
  Сонечка, ви вже знаєте, що чим більше ми вчимо, тим краща ваша пам'ять. Отже, розвиваймо свою пам'ять і давайте вивчимо  віршик і про равлика, і про рибку.
                                        Равлик
   У равлика так просто все складається з малятами-
   Не має равлик клопоту з дитячими кімнатами.
   Бо кожне равленятко, окрему має хатку!
   Хатка в равлика чудна- на спині вона.
   Коли равлик спочиває, ріжки й ніжку в ній ховає.

                                      Про рибку
    Є різні різні риби у воді, дрібненькі рибки-малюки,
    А є великі - от такі!
    Є рибки срібні й золоті, є дуже мудрі, є й пусті....
    Живуть вони в річках і в морі, але ніколи не говорять.
    Мовчать завжди: в воді не можна говорити,
    Тож рибки мовчки мусять жити.

А зараз, весела перерва, руханка для вас, мої маленькі сонечка!
         
   Дітки, а у кого є друкований зошит "Для дошколяриків", то ще трішечки попрацюйте на С.3 і С.4. Ці нескладні вправи розвивають ваше логічне мислення. Отже до справи!
                А я буду рада бачити ваші роботи.
                          До нової зустрічі, А.А.

    

 










 Вітаю вас, мої маленькі дошколярики, і ВАС, люблячі батьки!
Ми продовжуємо нашу онлайн-зустріч, щоб зробити ще один "крок" у пізнанні навколишнього середовища. Мені дуже приємно бачити, як ви робите перші ці маленькі кроки у підготовці до школи. Бо скоро ви станете не просто хлопчики і дівчатка, а першокласники!
          Заняття 3 (з 08.11 по14.11)
                Вправа 1
       "Подружимось із зачиком"
Сонечка, чи знаєте ви, що зайчики поширені по всьому світу, мають довгі вушка і короткий хвостик. Вони швидко бігають, бо мають довгі задні лапки і рухаються стрибками.
-Цікаво, а скільки лапок у зайчика?- А вушок? -А скільки вушок ви нарахуєте у двох таких зайчиків?


 Давайте подружимось із зайчиком і вивчимо разом маленький віршик.
                                Я- вухатий ваш дружок,
                                В мене сірий кожушок,
                                Куций хвостик, довгі вуса, 
                                Я нікого не боюся!
А зараз беремо "звуковий пенал" і викладемо звукову схему слова      ЗАЙЧИК.
- Скільки звуків у цьому слові?
-Скільки голосних? (їх можна проспівати)
-Скільки приголосних? ( вимовляються з шумом, коротко)

                                         Вправа 2
Графічний диктант. Вчимося рахувати клітинки. А потім готового зайчика розфарбувати. І допоможуть вам, мої маленькі сонечка, ваші матусі. Слухайте уважно, не поспішайте, все у вас вийде. ПОЧАЛИ!
     
                                               Вправа 3
Зараз ви рівненько сядете і уважно продивитесь казочку. Подумайте, про кого ця казочка?
         
- Дітки, що ж трапилося із зайчиком?
-Кого він зустрів?
-Яку пораду дала йому мудра сова?
-Хто тобі сподобався у цій казочці і чому?
-Ви чудово працювали, а зараз давайте разом порухаємося ручками і ніжками.
Рівнеько стали, потягнулися до сонечка, рученятка опустили і почали.....

 - Зараз беріть аркуш і намалюйте зайчика-стрибайчика, яким ви його уявляєте. А я буду з нетерпінням чекати на ваші чудові роботи.                     До нових зустрічей.






  Всім маленьким сонечкам в вашим найкращим у світі батькам велике вітання!

Ми продовжуємо нашу онлайн-зустріч, готуючись до найважливішого  кроку у вашому житті-до школи,  і знову допомагатимуть вам ваші батьки. І сьогодні ви побуваєте у гостях у Місяця та Сонця, познайомитесь з віршем Н. Карпенко про райдугу, назвемо її кольори, пригадаємо, що таке доба, тиждень, рік.

                Заняття 2 ( другий тиждень з 01.11- 07.11 )

                                            Вправа1

-Чи знаєш ти,  що Сонечко, яке обігріває нашу Землю- це величезна вогняна зірка? - Коли ми можемо його побачити: чи вдень, чи вночі?

Отже, якщо взяти день та додати ніч, то ми отримаємо- ДОБУ.

-Цікаво, чи заєте ви, що таке ТИЖДЕНЬ?.....Так, це таких аж 7 днів. А якщо взяти окремо дні і ночі, то їх теж у тижні по 7. Ану, порахуйте до 7- це прямий рахунок, від 7 назад-це зворотній.

Почали: 1..2..3..4..5..6..7..., супер, у вас все виходить!

А зараз подивіться і послухайте веселу пісеньку про Сонечко і Місяць. Можна співати разом!

           

І ви легко зараз визначите, коли ми можемо побачити Сонечко, а коли Місяць.

                                            Вправа 2

-Дітки, а пригадайте, коли ми можемо побачити райдугу-веселку? - Чи у похмурий день ви бачили райдугу? -А чи знаєте, скільки кольорів має веселка?

До вашої уваги цікава відео-казка про таке природне явище, як веселка.

       

 Спробуйте намалювати таку чудову веселку, яка має 7 кольорів.

                                            Вправа 3

Сонечка мої, давайте разом з нашим веселим зайчиком, який вас зустрів, вивчимо віршик про Сонечко і райдугу. ГОТОВІ, тоді почали.

СОНЦЕ райдугу збудило (Н. Карпенко)

Сонце райдугу збудило,доню дощико умило.
Доні коси розчесало, в коси стрічки пов'язало.
Перша маківкою сяє, нагідками друга грає.
Третя сонечком сміється, а четверта хмелем в'ється.
В п'ятій стрічці вись блакитна, шоста льоном синім квітне.
Сьома, як дзвіночки в полі фіолетові й лілові!

І запам'ятайте, чим більше ми вчимо напам'ять , тим краща наша пам'ять!
Бажаю вам успіхів, до зустрічі на наступному тижні.


ЗАПРОШУЮ ВАС ДО НАШОГО МАЙБУТНЬОГО КЛАСУ!








    



Вітаю вас, мої маленькі дошколярики і вас, шановні батьки! А також ваших найрідніших бабусь і дідусів!







Від сьогодні ви вже стали не просто дітки-хлопчики і дівчатка, а маленькі дошколярики і разом ми почнемо готуватися до школи, бо ви подорослішали і допомагатиму вій підготовці я, ваша вчителька і найкращі у світі ваші батьки-матусі і татусі. Тоді розпочинаємо!

            Заняття 1

                                                   Вправа 1

                                Починаємо з привітання

Встаньте, діти, посміхніться, землі рідній уклоніться,

І до сонця потягніться, вправо-вліво нахиліться,

Веретенцем покружляйте і навприсядки сідайте, потихеньку виростайте-крап-крап-крап!

Раз присядьте, два присядьте і за столи тихо сядьте!

 ( Цей віршик -привітання допоможуть вам, мої сонечка, вивчити ваші батьки, якщо у вас виникло бажання)

Вправа 2
Знайомство
Запитання до дитини
-Назви своє прізвище та ім'я.

-Чи воно тобі подобається?-Як звуть твою маму?
-Як звуть твого тата? -Як лагідно тебе називають батьки?
- Чи є у тебе друзі? - Як їх звуть?
-Розкажи про себе, який ти? ( використовуй лагідні, ласкаві слова: добрий, скромний, ніжний, люблячий син чи доня, дружелюбний тощо....)
Вправа 3       

Гра "Муха"
Спочатку пригадаємо поняття вліво-вправо, вгору-вниз, а потім по команді дорослих взяти  аркуш в клітинку, накреслити квадрат, або коло, в центрі поставити крапку ( жирну) -це муха, а потім одна клітинка вгору, одна клітинка вправо, одна клітинка вниз, одна клітинка вліво, дві клітинки вгоруі так далі........
( таким чином у дитини ми розвиваємо увагу  і вміння орієнтувтися у зошиті)
А зараз відпочиньте і перегляньте відео-казочку "Рюкзачок"
  
-Про що розповідається у цій казочці?
-Чи сподобалась вона тобі?
-Чи можна всіх героїв казочки назвати друзями?

Вправа 4
А зараз, сонечка,  беремо аркуш, кольорові олівці і намалюємо себе дуже веселого і щасливого, бо з вами були і є ваші батьки і я, ваша чителька, А.А., або з пластиліну виліпіть симпатичного чоловічка з добрим обличчям, а ваші матусі сфотографують вашу роботу і надішлють мені у мій вайбер, я буду дуже вдячна вам за співпрацю.

До нових зустрічей!








 

Немає коментарів:

Дописати коментар