Юним математикам

     ДІЛЕННЯ  З  ОСТАЧЕЮ  (тренажер)                






                   ДІЛЕННЯ  З  ОСТАЧЕЮ
              





                  РОЗРЯДНІ   ОДИНИЦІ
      






ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ВІД ЦІЛОГО
        




          ЗНАХОДИМО ЦІЛЕ ЗА ЙОГО ЧАСТИНОЮ      






              ГРА    ДЛЯ  КМІТЛИВИХ
                  





               ДРОБИ "ЗНАЙДИ ПАРУ"
                    




          ГРА "РОЗВ'ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ  


           МАТЕМАТИЧНА  РОЗМИНКА
                  

 




ГРА  МНОЖЕННЯ ВИДУ:   "23 х 4 =.....   
                   




 ГРА "ЗНАЙТИ ПОТРІБНУ ЧАСТИНУ"
                     


                  

  

                   ГРА "Знайти  потрібне"
                     






 ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ВІД ЦІЛОГО
        





          ВИВЧАЄМО   ЧАСТИНИ  І  ДРОБИ
         





    Закріплюємо вивчене про різницеве порівняння
 за посиланням  


                       join.naurok.ua код доступу 1909132

 Повторюємо вивчене при додаванні і відніманні          






                      Пригадаймо вивчене з округленням    
       





                           Повторюємо і закріплюємо:
                     "Чергові" числа 49  і  94
6 х 8=....                  81 : 9=....                Х :6 = 30
12 : 4=....                 42 : 7=....                Х  х 8 = 48
9 х 8=....                  7 х 8=....                  54 : Х =9 
36 : 9=....                 45 : 9=....                64  : Х = 8
                                    Задача №1
У коробці є 4 ради по 8 цукерок у кожному ряді. З коробки взяли 14 цукерок. Скільки цукерок залишилося у коробці?

                                   Задача№2
Квиток на автобус коштує 9 гривень, а квиток на трамвай коштує 6 гривень. Скільки грошей заплатили за 7 квитків?
                  ( Не забуваймо  про короткий запис)








                  Досліджуємо таблицю множення на 8 і 9
                






                         Закріплюємо таблицю множення
1.









                     Визначаємо дію розв'язання задачі
         









                        Визначаємо час за годинником






            Досліджуємо таблицю множення і ділення на  7
        








 Розв'язуємо складені задачі на кратне порівняння величин
                       







                           Таблиця множення на  6
          






  Таблиця множення на 7, вивчаємо граючись!










                           Повторюємо усні обчисення    1.
           







                                     Таблиця множення на 8









                Досліджуємо кратне порівняння величин
               



                            Розв'язуємо складені задачі






   Досліджуємо таблицю множення на 5  і ділення
          





                       Числові вирази.  Порядок дій
                   





                                 Розв'язуємо задачу







 Збільшення або зменшення числа в кілька разів
         







 Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць
                       






                                    2. Таблиця ділення на 4
        







         1.Досліджуємо таблицю множення і ділення на 4
                    





                          1.Задачі на різницеве порівняння
       

               





                      2. Короткий запис задач С.125, №3(1)
   Світланка- 2б. - по 5 кв.
   Надійка - 3б. - по 7 кв.
   Всього - ? кв.
                                               №3 (2)
Світланка - 2б.  - по 5 кв.
Надійка -     3б.  - по 7 кв.
На ? > кв.  в. Надійка










 2.Короткий запис до задачі №3(1), С.124

Приготувли-30л - у ?б.- по 3л
Використали- 4б.
Залишилося- ?б.   
                                    Задача №3(2)

Приготували - 30л  у 10 б. - по-?л
Використали з 1б. -2л
Залишилося у 1б. -





1. Розв'язуємо складені задачі на знаходження різниці

         








              Досліджуємо таблицю множення на 3 і таблицю        ділення на 3                  








                    Знаходження невідомого множника
1.     






      2. Знаходження невідомого множника і діленого

           









                   1.Складені задачі  (С.119, №1)
                              Короткий запис (1)
Було- 5к.-по 2грн,     І-?грн
Витратила- 6грн
Залишилося- ?грн
                              Короткий запис  (2)
Було- 20 грн
Купила- 7 п.- по 2 грн,    І - ? грн
Залишилося - ? грн

                    Зіставте задачі, що змінилося?






                         Корисні підказки  - вчись учиться
2.     







              Закріплюємо свої знання  таблиці множення
                                         Перевір себе










 Досліджуємо і складаємо таблицю множення числа 2 і таблицю ділення на 2
           








              Правила порядку виконання дій у виразах

                        








                                       Закріплюємо ділення
 







                              Ділення на рівні частини
            








                              Закріплюємо вивчене у 2 класі











                 Дослідження множення та ділення на  10

                    








                           Досліджуємо ділення з  0  та  1
          









            Досліджуємо взаємозв'язок множення і ділення

                       











                             Переставний закон множення
        





                     Математичний  диктант  (повторення)
1.








 Назви компонентів і результатів дій множення та ділення

        








 Ознайомлення з математичними виразами:
                           добуток і частка
        








                   Перевір себе, чи добре ви засвоїли ділення
1.
         









          Ознайомлення з арифметичною дією діленням
         


                                 







                                            Розв'язуємо задачі  
                     






                        

                         Додаємо і віднімаємо однакові числа 
                                   







                                      Досліджуємо множення на 3.
          
  Отже, числа при множенні називаються так: множник множник = добуток.        








                      Доліджуємо множення і ділення
          






 Сьогодні ми починаємо знайомитися з новим видом виразів, а отже і з новими діями в математиці.
Але спочатку, увага на відео!
       
   Ви уважно послухали пояснення, а зараз звертаємося до підручника на С.103. Попрацюйте у зош. №2, №3, №4, №5
 А на повторення попрацюйте по С.102, перевірте свої набуті навички.








 1. Пригадаймо перетворення іменованих величин                           






                                     Дистанційне навчання 
Продовжуємо  вдосконалювати нашу набуту математичну компетентність  додавання і віднімання в межах 100
1.


   








                  Тренуємо свою пам'ять 
   1.  
                         








                                   Для тих, кому цікаво
 1.






                


                Закріплюємо вміння розв'язувати задачі
   






           Усне додавання і віднімання в межах 1000
                  








                                 Повторимо таблицю множення  





 Пропоную вам інтерактивну математичну гру "Величини". Закріпимо вже вивчене   
 













  Любі діти! Пригадаємо вивчене вже у 4 класі і спрбуємо дати відповідь з теми:"Величини. Частини величин".
 
















    
  
    
     Пропоную вам переглянути цікаву презентацію і закріпити вже набуті знання.

                          









                                 "Крок вперед"  День 5 
   






 









             









                              "Крок вперед" День 2 
 


                             










  День 1 "Крок вперед"
 

  







  







  Вчимося швидко усно рахувати на тренажері         
              








 МАТЕМАТИКА 08.02.2017               















  Закріплюємо вивчене














  Вдосконалюємо обчислювальні навички          
















           МАТЕМАТИЧНІ "ВУЗЛИКИ"










  Математичні вузлики        









     Тест№12  Повторюємо вивчене1











Розв'зуємо з радістю (тест№11)







 Розв'язуємо самостійно ( тест №10)











Розв'язуємо із задоволенням(тест№9)









МАТЕМАТИКА(ТЕСТ№8)1













Математика(тест№7) 5.03.16р.










Розв'язати тестові завдання   з математики 



Задачі та числові вирази (тест )




                                       














Вирази та задачі








Любі діти! Пропоную вам виконати завдання.




Шановні другокласники! 
З 7 грудня 2015 року ми починаємо працювати з карткою №7. Вам треба повторити додавання та віднімання в межах 100,
 дії з іменованими числами та таблицю
 множення та ділення в межах 5. 
Бажаю вам успіхів.






Шановні учні . Запрошую вас прийняти участь у змаганнях з математики, що проводяться на освітньому онлайн середовищі Мiksike. Паролі та логіни для входу на сайт я вам дам у понеділок, 30 листопада. 

Немає коментарів:

Дописати коментар