Юним математикам

              Закріплюємо вміння розв'язувати задачі
   






           Усне додавання і віднімання в межах 1000
                  








                                 Повторимо таблицю множення  





 Пропоную вам інтерактивну математичну гру "Величини". Закріпимо вже вивчене   
 













  Любі діти! Пригадаємо вивчене вже у 4 класі і спрбуємо дати відповідь з теми:"Величини. Частини величин".
 
















    
  
    
     Пропоную вам переглянути цікаву презентацію і закріпити вже набуті знання.

                          









                                 "Крок вперед"  День 5 
   






 









             









                              "Крок вперед" День 2 
 


                             










  День 1 "Крок вперед"
 

  







  







  Вчимося швидко усно рахувати на тренажері         
              








 МАТЕМАТИКА 08.02.2017               















  Закріплюємо вивчене














  Вдосконалюємо обчислювальні навички          
















           МАТЕМАТИЧНІ "ВУЗЛИКИ"










  Математичні вузлики        









     Тест№12  Повторюємо вивчене1











Розв'зуємо з радістю (тест№11)







 Розв'язуємо самостійно ( тест №10)











Розв'язуємо із задоволенням(тест№9)









МАТЕМАТИКА(ТЕСТ№8)1













Математика(тест№7) 5.03.16р.










Розв'язати тестові завдання   з математики 



Задачі та числові вирази (тест )




                                       














Вирази та задачі








Любі діти! Пропоную вам виконати завдання.




Шановні другокласники! 
З 7 грудня 2015 року ми починаємо працювати з карткою №7. Вам треба повторити додавання та віднімання в межах 100,
 дії з іменованими числами та таблицю
 множення та ділення в межах 5. 
Бажаю вам успіхів.






Шановні учні . Запрошую вас прийняти участь у змаганнях з математики, що проводяться на освітньому онлайн середовищі Мiksike. Паролі та логіни для входу на сайт я вам дам у понеділок, 30 листопада. 

Немає коментарів:

Дописати коментар